Translate

viernes, 7 de octubre de 2022

ESCAPANDO DA RUTINA

 Imagen de Pinterest


Son un hamster e estou todos os días metido na xaula, estou aburrido, non fago máis que durmir e comer, a veces fago exercicio na roda, pero xa me aburre dar voltas dentro dela, todos os días son iguáis, quero vivir un día diferente. Qué podo facer?
Asómome ao exterior da xaula a través dos barrotes, está nunha galería, observo o que hai fóra da xaula, hai moito que ver, decido escapar, pero non sei que facer para saír.
Decido pensar un plan para escapar mentres sigo facendo as mesmas cousas todos os días.
Despóis de varios días pensando xa decidín o que vou facer, intentarei escapar cando alguén se despiste e me deixe a porta aberta.
Xa é o día seguinte, xa vén a miña dona a darme de comer, abre a porta da xaula e bótame a comida, eu estou atento a ver se se despista, vexo que a miña dona ten que irse rápido porque deixou o grifo do fregadeiro aberto e está a punto de desbordarse a auga.
A miña dona vaise correndo e coa présa deixa a porta da xaula aberta. Por fin chega o momento de escapar! Saio da xaula e observo a todos os lados antes de poñerme a andar, vexo que estou en un sitio alto, pero con prudencia comenzo a camiñar.
Dende as alturas vexo moitas plantas e moitas ventás, recorro todos os rincóns que podo, todo é enorme, despóis de moito tempo decido volver á xaula, xa estou canso de tanto camiñar e xa vin todo o que quería ver.
Pasei todo o día fóra da xaula, xa que na casa non había ninguén. 
 
Por fin puden pasar un día diferente! 
 
 
 
 
   FIN

2 comentarios: