Translate

viernes, 8 de septiembre de 2023

O MISTERIOSO TINTEIRO DE OURO / EL MISTERIOSO TINTERO DE ORO

 

 
 Ela estaba bloqueada, non sabía que escribir, as musas casi nunca a visitaban e estaba desesperada, dentro dun mes tiña que entregar unha novela a unha editorial e non tiña nada escrito. Ela necesitaba relaxarse, así que decidiu saír a dar un paseo pola rúa. Ela vai mirando os escaparates e pon a vista nunha librería moi misteriosa, entra a ver que hai dentro, aparece o dono e empezan a falar. Ela dille que necesita inspiración para escribir unha novela, o home dille que ten a solución ao seu problema, dalle un misterioso tinteiro de ouro, ela acéptao. 
Xa na casa, ponse a mirar ao tinteiro e de repente aparece unha frase que di: "Pídeme un desexo e verálo por escrito", pero logo apareceu outra frase: "... Pero todo ten un prezo".  Ela pideu o desexo sen facerlle caso á segunda frase.
Do tinteiro de ouro empezou a saír unha ráfaga de luz e nun momento desapareceu. A escritora colleu a pluma do tinteiro, colleu os folios e púxose a escribir. De repente, as ideas víñanlle á cabeza unha tras outra e non podía parar, ata que por fin conseguiu acabar a novela.
Ela sentiuse contenta e aliviada, pero algo malo pasaba, ela mira pola ventá e ve que os extraterrestres están invadindo a Terra, está vendo como están abducindo a toda a xente. 
Ela aterrorizada encérrase na súa habitación e permanece alí.  








Ella estaba bloqueada, no sabía que escribir, las musas casi nunca la visitaban y estaba desesperada, dentro de un mes tenía que entregar una novela a una editorial y no tenía nada escrito. Ella necesitaba relajarse, así que decidió salir a dar un paseo por la calle. Ella va mirando los escaparates y pone la vista en una librería muy misteriosa, entra a ver que hay dentro, aparece el dueño y empiezan a hablar. Ella le dice que necesita inspiración para escribir una novela, el hombre le dice que tiene la solución a su problema, le da un misterioso tintero de oro, ella lo acepta.
Ya en casa, se pone a mirar al tintero y de repente aparece una frase que dice: "Pídeme un deseo y lo verás por escrito", pero luego apareció otra frase: "...Pero todo tiene un precio".  Ella pidió el deseo sin hacerle caso a la segunda frase. 
Del tintero de oro empezó a salir una ráfaga de luz y en un momento desapareció. La escritora cogió la pluma del tintero, cogió los folios y se puso a escribir. De repente, las ideas le venían a la cabeza una tras otra y no podía parar, hasta que por fin consiguió acabar la novela. 
Ella se sintió contenta y aliviada, pero algo malo pasaba, ella mira por la ventana y ve que los extraterrestres están invadiendo la Tierra, está viendo como están abduciendo a toda la gente. 
Ella aterrorizada se encierra en su habitación y permanece allí.


 



Relato para  VADERETO (https://jascnet.wordpress.com/2023/09/04/vadereto-septiembre-2023) y EL TINTERO DE ORO.