Translate

jueves, 14 de noviembre de 2024

UN DÍA DE OUTONO/ UN DÍA DE OTOÑO

 
 
 Imagen generada por IA.

 
O vento axita as árbores e a choiva cae con forza, as árbores intentan resistir as inclemencias meteorolóxicas, unha señora está dentro dun bar revolvendo coa culleriña  o seu café e mirando  para fóra, toma o café e paga, pero non se atreve a irse de alí e decide quedarse ata que amaine un pouco. 
 
O camareiro acércase á súa mesa e dille con educación: 
 
- Non se vai a ir? 
Ela contéstalle: 
 
- Non, prefiro agardar a que amaine un pouco. 
O camareiro dille: 
 
- Está ben, señora. 
 
Dez minutos despóis o vento deixa de soprar, as árbores deixan de moverse e para de chover. 
A señora decide saír, así que despídese e váise. Cando sae empeza a saír o sol e vólvese luminoso e cunha boa temperatura. 
Durante a súa espera, a señora pedira un desexo, ao acabar o café, pediu que saíra o sol con todas as súas forzas. Cando a señora veu que saía o sol e o día era luminoso, quedou abraiada porque se cumplira o seu desexo. 
 
 


FIN
 
 
 
 
El viento agita los árboles y la lluvia cae con fuerza, los árboles intentan resistir las inclemencias meteorológicas. una señora está dentro de un bar revolviendo con la cucharilla su café y mirando para fuera, se toma el café y paga, pero no se atreve a irse de allí y decide quedarse hasta que amaine un poco. 

El camarero se acerca a su mesa y le dice con educación: 

- ¿No se va a ir? 

Ella le contesta: 

- No, prefiero esperar a que amaine un poco. 

El camarero le dice: 

- Está bien, señora.  

Diez minutos después el viento deja de soplar, los árboles dejan de moverse y para de llover.
La señora decide salir, así que se despide y se va, cuando sale empieza a salir el sol y el día se vuelve luminoso y con una buena temperatura.
Durante su espera, la señora había pedido un deseo, al acabar el café, pidió que saliera el sol con todas sus fuerzas. Cuando la señora vio que salía el sol y el día era luminoso, se quedó asombrada porque se había cumplido su deseo.  



FIN

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario