As datas de Nadal están próximas, así que decide comprar un décimo da lotería, a ver se lle toca. Chega o día e pola mañá pónse a ver o sorteo na televisión, está moi nervioso e con moita emoción por se cae algo.
Son as once da mañá e aínda non lle tocou nada, de repente, os nenos de San Ildefonso cantan o Gordo, o mozo comproba o billete e ve que coincide, acababa de tocarlle a lotería!
El está todo emocionado e non pode crer a súa boa sorte, está dando saltos de alegría, todo é felicidade nesa casa, Antonio e a súa familia están de celebración. Agora xa tiña os cartos para poder cumplir o seu soño.
Uns meses despois decide marchar a Santiago de Compostela. Pouco a pouco vaise adaptando á cidade, ao idioma e ao clima, tamén vai facendo contactos. Un deles fálalle dun hotel que leva pechado moito tempo, Antonio dille que lle gustaría collelo para volvelo a abrir e que sería un hotel de cinco estrelas. O contacto, o cal se chama Sindo, díxolle que lle parecía moi ben e desexoulle sorte.
Chegou o día seguinte e saleu a visitar ese hotel, veu que era moi grande e moi bonito, aínda que estaba cheo de pó.
Pasaron uns meses e chegou o día da apertura, en pleno mes de maio, pouco a pouco se foi enchendo o hotel con turistas de todos os lugares do mundo. Antonio estaba moi contento e satisfeito por tanta clientela que tiña, gracias a iso o hotel colleu moita sona en toda Galicia. O soño de Antonio estaba cumplido!
FIN
Un joven andaluz, nacido en Málaga, tiene veinticinco años y acabó la carrera de turismo entre otras cosas, se llama Antonio, lleva mucho tiempo buscando trabajo y no le sale nada, tiene un sueño que le gustaría cumplir, ser propietario de un hotel, pero eso de momento es imposible porque no tiene suficiente dinero.
Las fechas de Navidad están próximas, así que decide comprar un décimo de la lotería, a ver si le toca. Llega el día y por la mañana se pone a ver el sorteo en la televisión, está muy nervioso y con mucha emoción por si cae algo.
Son las once de la mañana y aún no le tocó nada, de repente los niños de San Ildefonso cantan el Gordo, el joven comprueba el billete y ve que coincide, ¡acababa de tocarle la lotería!
Él está todo emocionado y no puede creer su buena suerte, está dando saltos de alegría, todo es felicidad en esa casa, Antonio y su familia están de celebración. Ahora ya tenía el dinero para poder cumplir su sueño.
Unos meses despues decide marchar a Santiago de Compostela. Poco a poco se va adaptando a la ciudad, al idioma y al clima, también va haciendo contactos. Uno de ellos le habla de un hotel que lleva cerrado mucho tiempo, Antonio le dice que le gustaría cogerlo para volverlo a abrir y que sería un hotel de cinco estrellas. El contacto, el cual se llama Sindo, le dijo que le parecía muy bien y le deseó suerte.
Llegó el día siguiente y salió a visitar ese hotel, vio que era muy grande y muy bonito, aunque estaba lleno de polvo.
Pasaron unos meses y llegó el día de la apertura, en pleno mes de mayo, poco a poco se fue llenando el hotel con turistas de todos los lugares del mundo. Antonio estaba muy contento y satisfecho por tanta clientela que tenía, gracias a eso el hotel cogió mucha fama en toda Galicia. El sueño de Antonio estaba cumplido!
FIN
No hay comentarios:
Publicar un comentario